کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

* محمد جان تولدت مبارک *

 لبانت پر خنده  

آسمان چشمانت همیشه آفتابی 

 دلت شاد شاد  

تولدت سبز و مبارک

 

سلام بچه ها  

می دونید امروز چه روزیه ؟ 

امروز ۳ آبان ماهه  ....  روز تولد دوست گلتون محمد پورخلیلی  

 

 

  محمد جان تولدت مبارک    

  

محمد پورخلیلی  

 


 

دوستت دارم .................. آموزگارت عطابخش

 

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر

وای چه خبره توی این کلاس ؟
به قول خوب های اصفهانی khoobest khoobest
امروز هم یه تولد دیگه ! محمد عزیز تولدت مبارک
الهی هزار ساله بشی پسرم .

خانم معلم با ذوق و دوست داشتنی کلاس اول سلام
من هم کلاس اولی ها رو خیلی دوست دارم و می رم سراغشون و براشون شعر می خونم و با هم توی مدرسه کلی تفریح می کنیم .
از این به بعد هم یه صندلی توی کلاس خانم عطابخش دارم .
شما کار بزرگی انجام می دهید چون معلم اول هستید ،
مهم ترین در آموزش و پرورش !
راستی خانم ما هم جشن تولد در کلاس داریم اما جشن یک دقیقه ای یعنی خیلی کوتاه به عنوان یک میان برنامه ی درسی با کلی خنده و شادی ! برای نمونه می تونید در قسمت ماجراهای من و بچه ها ( تولد مظفرالدین میرزا ) بیستم اسفند 86 مراجعه کنید و کلی بخندید .
از وبلاگتون هم ممنون این خیلی عالیه که معلمین ما از پتانسیل اینترنت برای ارتباط و آموزش بچه ها استفاده کنند .
کارتون خیلی خوبه ! رنگ ها و قالب تون و ... بهتون تبریک
می گم .
امیدوارم توی این قسمت مامان و بابا ی بچه های گلم همکاری لازم را با خانم معلم خوبمون داشته باشند .
برای آشنایی با کارهای کلاس دوست داشتنی در قسمت ماجراهای من و بچه ها و قسمت یادداشت های روزانه مروری داشته باشید خوبه !
من هم یک کلاس MI دارم و سعی می کنم بهترین لحظات رو با امکانات موجود برای بچه ها داشته باشم .
من در خدمت شما هستم آدرس ایمیل هم فرستادم !
بهترین آرزوها برای شما !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد