کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کوچکترین پرنده چه نام دارد ؟

سلام بچه ها  

می دونید کوچکترین پرنده چه نام دارد ؟ 

« هامینگ برد » یا مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده است . یک نوع آن ، یعنی هامینگ برد گلو سرخ ، فقط حدود 6 سانتی متر طول دارد . این پرنده ها آنقدر کوچک اند که مردم اغلب آنها را با پروانه ها که به طریقی مشابه از شیره ی گلها تغذیه می کنند ، اشتباه می گیرند .  

آشیانه ی هامینگ برد گلوسرخ تقریبا به اندازه ی پوست گردو است . این آشیانه از خزه و دیگر گیاهان ساخته می شود .  

 


دوستت دارم  ........................ آموزگارت عطابخش

 
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
من امروز هم در کلاس حاضر بودم .

به خانم معلم خسته نباشید می گم .

کارهای علمی رو خوندم .

به بچه ها هم سفارش می کنم نکات علمی خوبشون رو به خانم بدهند تا اگه صلاح دونستند به نام خودشون در سامانه ی کلاس اولی ها ثبت کنند !

سلام به شما آقا معلم عزیز.

باعث افتخار من و شاگردای کلاسمه که از مطالب علمی بچه های کلاس دوست داشتنی در وبلاگ استفاده کنیم .

خوشحال می شم که مطالب اونها رو در وبلاگ به نام خودشون ثبت کنم .

با تشکر
شاگرد کلاس دوست داشتنی
عطابخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد