کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

تبریک های ... !!!

سلام بچه های نازنینم .  

 

مدتی بود به خاطر مشکلی که داخل قسمت مدیریت وبلاگ به وجود آمده بود نتوانسته بودم وبلاگ را به روز کنم ........ !!! 

 

تا به امروز چند تا تبریک به شما عزیزان بدهکارم !!!!! 

اولین تبریکم برای ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ُ فرزند امام موسی کاظم (ع) امام هفتم ما و خواهر بزرگوار امام هشتم ما شیعیان امام رضا (ع) است .  

 

دومین تبریک من برای روز دانش آموز است . روز ۱۳ آبان ماه را به همه ی شما آقا پسرای گلم تبریک عرض می کنم .  

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام به روی ماه شما بچه های گل
روز شما مبارک
حتماْ کلی هم برنامه داشتید در روز ۱۳ آبان
اگه نزدیک بودم ختماْ بهتون سر می زدم .
ممنون خانم معلم عزیز از زحمت های روز دانش آموز

سلام به شما آقا معلم عزیز
از طرف من روز ۱۳ آبان را به دانش آموزان کلاس دوست داشتنی تبریک بگید .
ممنون از لطف شما
با تشکر
شاگرد کلاس دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد