کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

* فربد جان تولدت مبارک *

سلام به شما گل های نازنینم .  

 

بچه ها فردا ( پنجشنبه ۲۳/آبان ) تولد فربد فرداد یکی دیگر از دوستان خوب شماست .  

 

 

 فربد جان روز میلادت زیباترین و سبزترین روزهاست ! 

آسمان و زمین غرق در شادی آمدن تو هستند .  

پسرم روز چشم گشودنت هزاران بار مبارک

 

 

 فربد جان تولدت مبارک

 

                              فربد فرداد 

 


 دوستت دارم ........................... آموزگارت عطابخش

نظرات 2 + ارسال نظر
آشنا 23 آبان 1387 ساعت 00:31 http://کلاس دوست داشتنی

سلام به فربد عزیز
نزدیک نیستم تا هدیه ی کلاس دوست داشتنی را به شما تقدیم کنم پسرم
اما یک دعای خوب برای شما دارم .
سالم باشی و شاداب در پناه خدا

سلام خانم معلم عزیز
لطفاً آدرس مدرسه و تعداد بچه های گل کلاس خودتون رو برایم بفرستید .

سلام بر جناب آقای آشنا . معلم خوب کلاس دوست داشتنی
من از طرف خودم و فربد جان از شما تشکر می کنم

تعداد دانش آموزان کلاس ما ۳۳ نفر است .
آدرس مدرسه :
اصفهان - خیابان حکیم نظامی - خیابان خاقانی - بعد از خواجه پطرس - دبستان پسرانه غیر انتفاعی ابوالفضل ۲ .

با تشکر از شما
عطابخش
شاگرد کلاس دوست داشتنی

کلاس دوست داشتنی 5 آذر 1387 ساعت 18:37

سلام خانم معلم گل
خوب هستید ؟
بچه های گلم چطورند ؟
لحظات خوبی رو برای همه تون آرزو دارم

سلام بر شما آقا معلم مهربان
ممنون از لطف شما
الحمد لله ُ به لطف خدا همه ی بچه ها سالم و شاد و سرحال هستند .
امیدوارم که حال بچه های کلاس دوست داشتنی هم خوب باشه .
سلام مخصوص من رو به همشون برسونید
با تشکر
شاگرد کلاس دوست داشتنی
عطابخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد