کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

* امیررضا جان تولدت مبارک *

سلام بچه های نازنینم .  

 

امروز تولد یکی دیگر از دوستان مهربان شماست .  

 

امیررضا جان ، پسرم

بهترین آهنگ زندگی ، تپش قلب توست

و قشنگ ترین روز ، روز شکفتنت

عزیزم تولدت هزاران بار مبارک  

 

 

 

 امیررضا جان تولدت مبارک   

 

امیررضا اربابیان

  


 

دوستت دارم ............................ آموزگارت عطابخش

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی 7 آذر 1387 ساعت 21:14

سلام و سلام به امیر رضا
پسرم تولدت مبارک
صد سال به این چند سال عمر قشنگ شما
پسرم فکر کنم شمع شش سالگی رو فوت کردی نه ؟
پس شش سال به سلامتی کنار خانواده
شش سال پر از نعمت های خدا
شش سال زحمت ماما و بابا
و حالا
شمع هفت سالگی رو روشن کردی
الهی این شمع ها سال ها ی زیادی روشن بشوند .
مامان و بابای مهربون امیر رضا
امیر رضا از این همه لطف و مهربونی شما قدردانی می کند و از شما با کارهای خوبش تشکر می کند .
من هم مخلص همه ی مامان ها و بابا ها و پدر بزرگ و مادر بزرگ ها هستم
الهی زنده باشید بزرگ ها ی خوب !
.......................
و یک سخن هم برای اولیای محترم کلاس
نمی دونم چرا نظری از شما خوبان این جا نمی بینم .
این جا هم یک کلاسه و می تونه جای همه ی شما باشه و این حضور خیلی مهمّه .
برای بچه ها هم خیلی مهمه !
می تونه شروع ورود مناسب و درست برای بچه ها به دنیای مجازی باشه .
خانم معلم گل هم ببخشند که این گله رو از اولیای ایشون داشتم .
برای خانم معلم عزیز و بچه های گلم بهترین ها رو از خدا
می طلبم .

سلام به شما معلم باذوق و مهربان .
من هم از طرف امیررضا جان و خانواده ی محترمش از شما تشکر می کنم .
از این که مرتب به وبلاگ ما سر می زنید و ما را از نظرات مفید و سازندتون بهره مند می کنید بسیار خوشحالیم و کمال تشکر را داریم .

با تشکر
شاگرد کلاس دوست داشتنی
عطابخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد