کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

* علی جان تولدت مبارک *

بازم سلام ....  

وای چه خبره !!!!! 

بازم تولد !! 

 

تولد تو آغازیست برای یک دنیا مهربانی 

تولد همه ی خوبیهاست  

تولد تمام زیبایی های زندگی  

امروز روز توست  

 

  علی جان تولدت مبارک   

 


 

دوستت دارم ....................... آموزگارت عطابخش

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام به پسرهای گلم
عید مهربونی ها و عید امامت و عید غدیر مبارکتون

حتماً امروز برنامه های قشنگی در کلاس و مدرسه براتون داشتند .
کاش من هم بودم و از برنامه های شما لذت می بردم .

من هم برای پسرهای گلم یه هدیه با پست فرستادم
باید امروز به دست شما می رسید . خیلی سعی کردم به موقع به دست شما برسد .
امیدوارم خوشتون بیاد .

......................
سلام خانم معلم خوب
عید شما هم مبارک براتون بهترین آرزوها رو دارم .

سلام آقا معلم آشنا
عید شما هم مبارک باشه .
ممنون از این همه لطف و توجهی که به بچه های کلاس و من دارید !
بابت بسته هم ممنون ..... خیلی لطف کردید .
مشتاقانه منتظر رسیدن بسته هستیم .
منم از طرف همه ی بچه های کلاس ازتون تشکر می کنم .

شاگرد کلاس دوست داشتنی
عطابخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد