کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

تشکر از آقا معلم کلاس دوست داشتنی

سلام بچه های عزیزم .  

مدتی پیش آقا معلم خوب کلاس دوست داشتنی بسته ای را همراه یک نامه از مشهد مقدس برای شما ارسال کردند .  

 مطمئنم که همه ی شما اون روز را یادتونه

اول می خوام از آقا معلم مهربون به خاطر هدیه های زیبا و ارزشمندشون از طرف همه ی بچه های کلاس تشکر کنم . کتاب ها و بسته های متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) هدیه هایی بودند که آقا معلم خوبمون برای شما ارسال کردند  

 

آقا معلم عزیز ازتون ممنونیم  

 

روزی که هدیه ها به بچه ها داده شد روز خیلی خوبی بود ... همه ی بچه ها کلی ذوق کردند .  

 

برای اینکه اولیای عزیز هم نمونه ای از نامه ی آقا معلم کلاس دوست داشتنی را داشته باشن تصمیم گرفتم که اون رو روی وبلاگ قرار بدم :  

 

 نامه ی آقا معلم عزیز کلاس دوست داشتنی برای بچه ها

 


دوستت دارم ............................... آموزگارت عطابخش

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
بالاخره راه افتاد
خوشحال شدیم مواظب باشید دیگه خراب نشه !!
من هم کار ی نکردم این محبت خود آقا به همه ی دوستانش هست .

کاری داشتید در خدمتم .

سلام
بله ... خدارو شکر مشل تا حدودی حل شده .

نظر لطف شماست .
با تشکر

سلام.
سایت بسیار زیبا و قشنگی دارید.من بیشتر پست ها رو خوندم خیلی نکات مهمی در این سایت است و برای بعضی از کارها به ما کمک می کند.

سلام امیر محمد جان . از اینکه مطالب وبلاگ مارا خوندی ممنونم . بچه های کلاس دوست داشتنی به ما خیلی لطف دارند . مدتی نتوستم وبلاگ را به روز کنم چون سیستمی که باهاش کار می کرد خراب شد و مجبور شدم عوضش کنم . امیدوارم از این به بعد بتونم نکات دیگه ای را داخل وبلاگ قرار بدم . خوشحال می شم که باز هم به این وبلاگ سر بیاین .
با تشکر
عطابخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد