کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

* بهنود جان تولدت مبارک *

لبخند زدی و آسمان آبی شد  

شبهای قشنگ مهر مهتابی شد  

پروانه پس از تولد زیبایت  

تا آخر عمر غرق بی تابی شد 

 

بهنود جان تولدت مبارک  

 

بهنود علیان

 

سلام بچه ها  

می دونید بهنود علیان چند ساله شده ؟ 

بهنود ۷ ساله شده  

 

یادتون نره بهش تبریک بگید 

  

 

 

 


 

دوستت دارم .................. آموزگارت عطابخش

نظرات 3 + ارسال نظر

مبارک مبارک
چه خوب !
بهنود عزیز
نمی دونم شمع شش سالگی رو فوت کردی یا شمع هفت سالگی الهی سالم و تندرست در کنار ماما و بابا سال ها ی سال خوش بگذره !
راستی قدر خانوم معلم رو هم بدون و کارهای ایشون رو خوب امجام بده ! از کیک من هم فراموش نکنی !!

سلام خانوم عطا بخش بهتون تبریک می گم و براتون بهترین آرزوها رو دارم .
امشب به کلاستون اومدم و انشاءالله وبلاگتون رو بررسی کامل خواهم کرد و کارهاتون رو می بینم .
قراره عکس گل پسرها رو تو وبلاگ بذارین آیا عکس من رو هم به عنوان شاگردتون می ذارین ؟
شب بخیر خانم معلم عزیز

سلام به شما آقا معلم نمونه
از لطف و بزرگواری شما به خاطر بازدید از این وبلاگ و بیان نظرتون سپاسگزارم

اگه قرار باشه عکس شما توی این وبلاگ قرار بگیره به عنوان یک استاد ثبت می شه نه به عنوان شاگرد !!!!

منم از وبلاگ شما بازدید کردم ..... خیلی وبلاگ خوبی بود

وبلاگ ما تازه وارده و هنوز مطالب زیادی نداره ....

به امید خدا و با استفاده از نظرات سازنده ی شما معلم عزیز سعی می کنم که روز به روز بهتر بشه .

امیدوارم که باز هم نظراتتون رو توی این وبلاگ ببینم .

با تشکر
عطابخش

مادربزرگ بهنود 5 آبان 1387 ساعت 21:17

همکار گرامی،سرکارخانم عطابخش:

باعرض سلام؛ از پیام پرمهرشما به مناسبت تولد نوه عزیزم، بهنود علیان تشکر می نمایم و موفقیت شما را در راه تربیت فرزندان این مرزوبوم از درگاه الهی خواستارم.

باتشکر
فاطمه اخوانفر
آموزگار بازنشسته آموزش و پروش ناحیه 3 - اصفهان

با سلام خدمت شما مادربزرگ عزیز و مهربان

از اینکه افتخار دادید و از این وبلاگ دیدن کردید سپاسگزارم .

امیدوارم که سالیان سال سایه ی شما بالای سر فرزندانتان و بهنود جان باشد و شاهد افتخاراتی که بهنود عزیز برای شما و پدر و مادرش کسب می کند باشید .( ان شاء الله )

سلامتی شما آرزوی من است

به امید دیدار شما

آموزگار نوه ی دلبندتان
عطابخش

مادر بهنود علیان 12 آبان 1387 ساعت 20:14

باعرض سلام خدمت آموزگار محترم و فعال سرکارخانم عطابخش :

از زحمات بی دریغ شما در جهت تعلیم و تربیت نوگلان باغ شکوفایی کمال سپاس دارم، در ضمن خواستم سی امین سالگرد فعالیت آموزشی و فرهنگی شما را تبریک عرض نمایم، امیدوارم همچون قبل در این عرصه پویا و مقتدر گام بردارید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون شما
دکتر هاله ابراهیم پور
13 آبان 1387

باسلام خدمت شما مادر عزیز

داشتن فرزند خوب و نمونه نعمت بزرگی است که خداوند متعال به عنوان پاداش به مادران مهربان و نمونه عطا می کند .

از اینکه به یاد من بودید سپاسگزارم .

امیدوارم که فرزند شما در آینده نه فقط باعث افتخار من و خانواده اش بلکه باعث افتخار همه ی ملت ایران شود .

با تشکر
آموزگار فرزندتان عطابخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد