کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

چرا سگ قبل از اینکه دراز بکشد دور خودش می چرخد ؟

 سلام گلهای نازنینم  

 

آیا می دانید که چرا سگ قبل از اینکه دراز بکشد دور خودش می چرخد ؟ 

 

حالا من برای شما می گویم ... 

 

سگهای نخستین حیواناتی وحشی بودند که در علف های بلند می خوابیدند .  

آنها برای اینکه محل نرمی برای خوابیدن درست بکنند ، قبل از دراز کشیدن علفها را به وسیله ی چرخیدن صاف می کردند . 

امروزه ، اغلب سگ ها اهلی هستند و در خانه ها زندگی می کنند . آنها هر چند که دیگر در علف های بلند نمی خوابند ، ولی هنوز به وسیله ی چرخیدن برای دراز کشیدن آماده می شوند .


 

دوستت دارم  ........................ آموزگارت عطابخش

کوچکترین و زیباترین آهوی جهان !!!

سلام پسرای گلم . 

 

امروز عکس کوچکترین و زیباترین آهوی جهان را قرار دادم : 

کوچکترین و زیباترین آهوی جهان!!! 

کوچکترین و زیباترین آهوی جهان 2 !!! 

کوچکترین و زیباترین آهوی جهان 3 !!! 


 

دوستت دارم ............................... آموزگارت عطابخش

تصاویر جذاب و دیدنی !!!

سلام بچه های عزیز و مهربانم .  

امروز یک بخش جدید با نام تصاویر جذاب و دیدنی را به وبلاگ کلاس اولی ها اضافه کردم .  

در این بخش عکس های زیبا و جالب را برای شما قرار می دهم .  

امیدوارم که از این بخش خوشتان بیاید .  

 

راستی .... هر کدام از شما که تصاویر جالب دارید به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید تا من در این بخش قرار دهم و همه بتوانند از آنها استفاده کنند : 

 

hoda_f12@yahoo.com   


دوستت دارم ......................... آموزگارت عطابخش

* علی جان تولدت مبارک *

سلام بچه ها ی عزیزم  

بازم تولد داریم : 

قشنگ ترین صدای زندگی ، تپش قلب توست

با شکوهترین روز دنیا ، روز تولد توست

امروز برایت زیباترین گلهای دنیا را می خواهم

هر چند تو از زیباترین گلها ، زیباتری

  علی جان تولدت مبارک   

علی عطاریان 


 

دوستت دارم ......................... آموزگارت عطابخش

* امیررضا جان تولدت مبارک *

سلام بچه ها  

 

تولد .... تولد  

 

تازگیا تو شهرمون مهمونی چکاوکه 

هدیه ی این بی زبونا همدلی و سعادته  

این روزا تو آسمونا فقط گل قاصدکه  

حرف تمومشون فقط تولدت مبارکه 

 

 امیر رضا جان تولدت مبارک   

 

امیر رضا خزیمه 


دوستت دارم ............................. آموزگارت عطابخش